07 de juny, 2009

tic tac, tic tac, tic tac, ..... CAT

Jo reflexiono, tú reflexiones, ell/a reflexiona, naltros reflexionem, valtros reflexioneu, ells reflexionen. Jo reflexiono, tú reflexiones, ell/a reflexiona, naltros reflexionem, valtros reflexioneu, ells reflexionen. Jo reflexiono, tú reflexiones, ell/a reflexiona, naltros reflexionem, valtros reflexioneu, ells reflexionen. Jo reflexiono, tú reflexiones, ell/a reflexiona, naltros reflexionem, valtros reflexioneu, ells reflexionen. Jo reflexiono, tú reflexiones, ell/a reflexiona, naltros reflexionem, valtros reflexioneu, ells reflexionen. Jo reflexiono, tú reflexiones, ell/a reflexiona, naltros reflexionem, valtros reflexioneu, ells reflexionen.




Jo reflexiono, tú reflexiones, ell/a reflexiona, naltros reflexionem, valtros reflexioneu, ells reflexionen. Jo reflexiono, tú reflexiones, ell/a reflexiona, naltros reflexionem, valtros reflexioneu, ells reflexionen. Jo reflexiono, tú reflexiones, ell/a reflexiona, naltros reflexionem, valtros reflexioneu, ells reflexionen. Jo reflexiono, tú reflexiones, ell/a reflexiona, naltros reflexionem, valtros reflexioneu, ells reflexionen. Jo reflexiono, tú reflexiones, ell/a reflexiona, naltros reflexionem, valtros reflexioneu, ells reflexionen. Jo reflexiono, tú reflexiones, ell/a reflexiona, naltros reflexionem, valtros reflexioneu, ells reflexionen.




Publica un comentari a l'entrada