03 de febrer, 2013

Jazz i Ferraris

Cap de setmana  a cavall entre el bon jazz  del Ronald Baker Trio  i la II Concentració Ferraris Costa Daurada.  

La Mediterrània encalma l'esperit i aserena els raonaments, malgrat els rínxols d'escuma que el vent, tossut, aixeca una i altre volta.

I si a Madrid tot és foguera i tragèdia,  aquí per uns mòdics 3.290 Euros hom pot, Ferrari en mà, gaudir d'uns dies lluents i celestials, amb calçotada i 'spa'. 

Divendres fou temps de recordar l'abat  Ramon de Fitero fundador de la Ordre de Calatrava, aquella dels 'Soldados de Cristo' i ara en veure que m'arriva un missatge de l'amic Paco demanant que subscrigui un clam de Justicia, ara   aquest abat em torna a la memòria.



Estimat Paco, vist  des de Catalunya, a mí també em sembla trist això que passa en aquests països estrangers; tan se val Botswana  o Espanya.

Pel que fa a la segona,  els fonaments es vàren aixecar a tall d'espassa d'aquests  Calatrava, dolls de sang d'innocents i fogueres atiades per la Inquisició.




Enre la bruticia del PP i la inmundicia del PSOE, jo em quedo amb l'azur de les onades a tocar el Castell de Tamarit. Deixa'm que et recordi,amic Paco, que  Espanya  ha fet sempre escarni del coneixemet i burla del civisme.

La ignorancia del poble te justa correspondència en aquells que els representa  be sia al Govern be a la oposició.

Llegir-ne la Història, en majúscules, ben segur donará perspectiva per entendre el present  on la dreta resulta un pàlid reflex de la foscor que jau a la sinistra. Ruc qui vegi millor una que l'altre.

Vaja, com aquells conciutadans meus que veuen a Catalunyà prudència on  només hi ha covardia . Veuen capteniment on sura la mediocritat, valentia on la follia és vesteix de lliçons d'història.

Aquest cap de setmana el vent a bufat  i rebufat, fred i incissiu. Ha estat, però , incapaç de dibolir tanta crosta de ronya com hi ha per aquestes contrades.  Potser per això escolto els sons de revolta  d'una terra esberlada.


Reb, amic Paco, el testimoniatge de la meva consideració més distingida.





Publica un comentari a l'entrada